قیمت روز هر قرنیز گلدار پی وی سی در بازار تهران

قرنیز یکی از متریال های ساختمانی است که هم از دیوار محافظت می کند و هم باعث زیبایی آن می شود. قرنیزها انواع گوناگونی دارند مانند: قرنیزهای سرامیکی یا سنگی، قرنیز چوبی، قرنیز پی وی سی PVC، قرنیز MDF. قرنیز پی وی سی یکی از مدل های پرطرفدار قرنیز می باشد که دارای طرح ها و مدل های گوناگونی است. قیمت هر قرنیز پی وی سی با توجه به طرح ها و مدل های مختلفی که دارد متفاوت می باشد. برای مطلع شدن از قیمت روز هر قرنیز گلدار پی وی سی در بازار تهران می توانید به صورت حضوری به نمایندگی های فروش در سطح شهر مراجعه فرمایید.

قیمت روز هر قرنیز گلدار پی وی سی در بازار تهران

نمایندگی فروش قرنیز پی وی سی در شیراز

نمایندگی فروش قرنیز پی وی سی در شیرازقرنیز پی وی سی یکی از جدیدترین مدل های قرنیز می باشد، این نوع قرنیز از چندین لایه مختلف پلاستیکی تشکیل شده و از نظر رنگ بندی و طرح بسیار متنوع می باشد.

از مزایای قرنیز پی وی سی می توان به:

  • سبک و مقاوم بودن
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • قابلیت شستشو
  • نصب آسان
  • ضد حشره بودن

اشاره کرد.

خریداران در شهر شیراز می توانند به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه نمایند. در این نمایندگی ها قرنیز پی وی سی ارزان و با کیفیت بالا به فروش می رسد.

ارزانترین قیمت قرنیز پی وی سی در بازار

ارزانترین قیمت قرنیز پی وی سی در بازارکارخانه های متعددی در سراسر کشور در زمینه ی تولید انواع قرنیز از جمله قرنیز پی وی سی فعالیت می کنند. 

کارخانه قرنیز پی وی سی را در ابعاد 7 سانت و 9 سانت و با طول شاخه 280 تا 300 سانتی متر و ضخامت 8 میل تولید می کنند. 

برای خرید ارزان ترین قیمت قرنیز پی وی سی در بازار باید آن را از مراکز تولیدی و نمایندگی های فروش خریداری نمایید، این نمایندگی ها محصول را با قیمت مناسب و به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند. 

انواع قرنیز 78 با روکش پی وی سی

انواع قرنیز 78 با روکش پی وی سیقرنیز 78 با روکش پی وی سی از نظر رنگبندی انواع مختلفی دارد و می توان گفت این نوع قرنیز حدود 25 نوع رنگ در حیطه ی تولیدی خود دارد.

یکی از مزیت هایی که این نوع قرنیز دارد این است که در برابر ضربه، خش، ساییدگی نسبت به سایر قرنیزها مقاوم تر است.

خرید قرنیز گلدار ام دی اف روکش دار

خرید قرنیز گلدار ام دی اف روکش دارقرنیز گلدار ام دی اف روکش دار یکی از نمونه های کاربردی و پرطرفدار از اشکال قرنیزها می باشد.

از ویژگی این نوع قرنیز می توان به:

  • کیفیت بالای آن
  • تنوع بالا در طرح ها و رنگ های آن
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و ساییدگی

امروزه فروش قرنیز گلدار و پروفیل تاج ام دی اف و … از طریق سایت های اینترنتی انجام می گیرد و خرید محصولات را برای مشتریان آسان و سهل کرده است. 

بنابراین خریداران می توانند از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر محصولات مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما