مرکز عرضه قرنیز ۷ سانت چوب پلاست عمده

در سالهای اخیر ترکیبات مختلفی با چوب انجام شده تا کیفیت و دوام چوب در کنار زیبایی آن بیشتر شود، چوب پلاست یکی از این ترکیبات است که از ترکیب خورده های چوب و پلاستیک ساخته شده است. این ترکیب موجب بالا بردن طول عمر چوب می شود. یکی از موارد استفاده از چوب پلاست ساخت قرنیز است، که در انتهای دیوار ودر محل اتصال زمین به دیوار متصل می شود. شرکت یکی از مراکز عرضه قرنیز ۷ سانت چوب پلاست عمده می باشد که آماده همکاری با فروشندگان مصالح و پیمان کاران ساختمانی است.

مرکز عرضه قرنیز ۷ سانت چوب پلاست عمده

اطلاعاتی درباره قرنیز ۷ سانت

اطلاعاتی درباره قرنیز ۷ سانت به انتهای دیوارها در محلی که به کف متصل میشود، از قدیم با نوارهایی از جنس سنگ میپوشاندن، که به آن قرنیز می گویند. و به دلیل کشیده نشدن رطوبت زمین و کف به دیوارها از قرنیز استفاده می شود، و بنا بر نوع قرنیز کارایی آن هم بهتر میشود. چوب در مجاورت رطوبت آسیب پذیر بوده و به اصطلاح باد میکند پس نمیتواند گزینه مناسبی در انتخاب جنس قرنیز باشد.

ولی چوب پلاست ها نسبت به رطوبت مقاومت بالایی دارند به دلیل استفاده شدن پلاستیک در ساخت آنها آب گریز می شوند و رطوبت و آب در آنها هیچ تاثیری ندارد، بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در مکانهایی است که در مجاورت آب قرار دارد، یا در مناطق دارای زمینهای مرطوب استفاده از قرنیزهای چوب پلاست مانع رطوبت و نم کشیدن دیواره شده بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد.

از دیگر ویژگی های قرنیز چوب پلاست نحوه اتصال راحت آن است که مانند سنگ نیاز به سیمان و مصالح خاصی ندارد، و به راحتی میتوان آنها را به دیوار متصل نمود و نکته دیگز عدم انعطاف پذیری سنگها است که جاگذاری آنها در دیوارهایی که مدور باشند یا چند وجهی دشوار است و برش و اتصال آنها سخت می شود. ولی چوب پلاستها از انعطاف زیادی نسبت به سنگها و چوبها برخوردارند و میتوانند به راحتی برش خورده و فیکس شوند.

قرنیزهای چوب پلاست دارای دوام زیاد و کیفیت بالا در مقابل خوردگی رطوبت و دما می باشند، و تمام این ویژگی ها این قرنیزها را بی نیاز به پولیش، رنگ یا تعویض می کند و میتوانند کیفیت اولیه خود را سالها حفظ کنند، و شست و شوی آنها نیز به راحتی انجام می شود و در مقابل مواد شوینده و آب کیفیت خود را از دست نمی دهد.

فروشنده قرنیز ۷ سانت چوب پلاست عمده

فروشنده قرنیز ۷ سانت چوب پلاست عمده با توجه به مزیت های چوب پلاست نسبت به بقیه متریال ها ساخت قرنیز از این ماده در دراز مدت از هزینه های مازاد مانند تعویض یا رنگ به علت فرسوده شدن جلوگیری میکند. شرکت یکی از پیشگامان در زمینه تولید قرنیز های ام دی اف و چوب پلاست می باشد. محصولات شرکت علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت و دوام بالا برخوردار است. شرکت برای راحتی خریداران زمینه فروش قرنیز ها را از طریق اینترنت مهیا ساخته و خریداران می توانند برای مشاهده تنوع محصولات و آگاهی از قیمت آنها به کارشناسان فروش مراجعه نمایند. ناگفته نماند شرکت برای تهیه محصولات خود از برندهای مارکا پروفیل و پارس پروفیل و آرتا تبریز استفاده می نماید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما