پروفیل قرنیز ام دی اف | خرید قرنیز گلدار ام دی اف با روکش پی وی سی

در فضاهای امروزی کمتر از قرنیز سنگی استفاده می شود.(به دلیل قیمت قرنیز سنگی)  قرنیزهای قدیمی جای خود را به قرنیزهای امروزی از جنس های متنوع، ام دی اف MDF با روکش PVC و قرنیز چوب داده اند، البته قرنیز تمام پی وی سی PVC نیز در بازار یافت می شوند. قرنیز به نوار سنگی دور دیوار می گویند. امروزه در سراسر کشور خرید پروفیل به صورت آنلاین انجام می گردد.

 

اما امروزه ام دی اف MDF ها با روکش PVC جای سنگ و چوب را گرفته اند و به راحتی می توان آنها را در بازار تهیه نمایید همچنین تجارت اینترنتی پروفیل قاب ام دی اف در انواع مختلف از طریق سایت های فروشگاهی انجام می گردد. قرنیز ها را معمولا به ارتفاع ۷ و ۹ سانتی متر و به طول ۲۸۰ و یا ۳۶۶ سانتی متر و به عرضه پاشنه ی ۱۶ میلی متر تولید می کنند.

 

قرنیز عموما نسبت به دیوار برجسته بوده و مهمترین وظیفه قرنیز محافظت از  نازک کاری دیوار در برابر صدمات ناشی از برخورد اسباب و اثاثیه و جلوگیری از نفوذ مستقیم رطوبت و آب از کف به دیوار می باشد. قرنیز ها در اشکال مختلف وجود دارند. مانند قرنیز گلدار ام دی اف، قرنیز های ساده ام دی اف و … سفارش خرید پروفیل قرنیز پی وی سی در شهرهای مختلف به صورت اینترنتی انجام می گردد.

 

 

پروفیل قرنیز ام دی اف | خرید قرنیز گلدار ام دی اف با روکش پی وی سی

قیمت قرنیز ام دی اف روکش دار

قیمت خرید قرنیز در ایران با توجه به ارتفاع، قطر،کشور سازنده و مواد به کار رفته شده در آن بسیار متنوع بوده به همین دلایل می توان از متری ۲۰۰۰ تومان و گاها از ۷۰۰۰۰ تومان در بازار پیدا کرد. قیمت قرنیز های ام دی اف روکش دار پی وی سی بی ربط با طرح و رنگ آن نمی باشد و با توجه به این دو فاکتور و در کنار این ها با نگاه به متراژ خریداری شده توسط مشتری ، محاسبه می گردد.

 

یکی از موضوعاتی که اکثر مردم در هنگام خرید با آن مواجه می شوند نوسان بسیار شدید قیمت خرید قرنیز در بازار ایران می باشد به نحوی که این نوسان قیمت گاها ایجاد صرافت و دودلی در خریداران می گردد. یکی دیگر از انواع پروفیل ها،پروفیل ام دی اف هایگلاس است که با مراجعه به سایت می توانید قیمت واقعی پروفیل ام دی اف هایگلاس در ایران را مشاهده نمایید.

 

 

قیمت قرنیز ام دی اف روکش دار

انواع ویژگی های قرنیز گلدار ام دی اف

از ویژگی های قرنیز گلدار ام دی اف می توان به متناسب بودن با انواع سلیقه ها و روکش پی وی سی و طرح های مختلف این نوع قرنیز همچنین کیفیت بالای آن اشاره کرد که مقاومت بالایی در برابر ضربه خوردگی و سائیدگی دارد. تنوع رنگ این محصول باعث شده که تقاضای بازار از این نوع قرنیز ها بالا باشد.

 

مشخصات معمول قرنیز گلدار ام دی اف عبارتند:

 

  • پهنای هر شاخه: ۱۶ میلی متر
  • طول هر شاخه:۳۶۶ سانتی متر
  • تنوع رنگ: ۲۶ رنگ متفاوت
  • نوع روکش: PVC
  • فروش:عمده و جزیی

 

خرید قرنیز گلدار ام دی اف روکش دار پی وی سی می تواند امری آسان باشد. اگر خریدار از طریق سایت های اینترنتی (فروشگاه های اینترنتی)آنلاین اقدام به خرید این محصول نمایند. همچنین پروفیل قرنیز آلمانی در سراسر ایران با قیمت حراج و مناسب ارائه می گردد.

 

 

انواع ویژگی های قرنیز گلدار ام دی اف

لبست قیمت انواع قرنیز

لیست قیمت انواع قرنیز در بازار فعلی ایران به صورت زیر می باشد.

 

قرنیز ام دی اف قرنیز پی وی سی قرنیز چوبی قرنیز سنگی
گلدار با روکش ساده
۸۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰ ۲۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ ۱۲۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ ۳۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰

لبست قیمت انواع قرنیز

خصوصیات قزنیز ام دی اف

خصوصیات قزنیز ام دی اف ف همانگونه که می دانید علاوه بر زیبایی بخشی به ساختمان باید بتواند مانع بروز هرگونه آسیب و صدمه احتمالی به دیواره ها شده و بدین سبب استفاده از آن از قدیم الایام میان سازندگان مرسوم بوده و طراحان و دیزاینرهای مختلف سعی نموده اند. با استفاده مناسب و بجا از متریال و کیفیت مناسب هر سازه؛ حداکثر استفاده و بهره را از این ابزار ببرند.

 

از جمله ویژگی های یک قرنیز ام دی اف عبارتند از:

 

  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • مقاوم و عایق در برابر گرما، برودت و صدا
  • زیبا و چشم نواز

 

خصوصیات قزنیز ام دی اف

بازار خرید قرنیز باکیفیت

خرید بهترین قرنیز باکیفیت می تواند نمای دیگر به محیط های اداری و خنگی شما ببخشد. در بازار کشور ایران توسط بسیاری از عرضه کنندگان این محصول تهیه و تولید می شود.

بسیاری از ساختمان سازان و پیمانکاران برای خرید بهترین قرنیز و دیوار پوش بدون درز، با کیفیت در بازار کشور به سادگی می توانند به بزرگترین مرکز فروش قرنیز مراجعه کرده و نمونه های بسیار خوبی از این محصولات را با قیمت های ویژه در اختیار داشته باشند.مراکز فروش قرنیز گلدار ام دی اف در شهرهای مختلف محصولات خود را با کیفیت بالایی ارائه می کند.

 

تعدادی از فروشنگان بزرگ قرنیز عبارتند از:

 

  • بلوط پروفیل علیبخشی
  • دکوراسیون طرح آذین
  • قرنیز آرا پلاست
  • دکوراسیون چوبینه

 

بازار فروش قرنیز ام دی اف در بازار کلی فروش محصولات ام دی اف دارای گردش مالی بالا می باشد که نشان از درخواست و سفارش بالای این محصول توسط مشتریان است. مراکز فروش قرنیز در سطح کشور به صورت فروش عمده و خرده فعالیت می کنند. سفارش و ارسال به تمامی استان ها به صورت تمام وقت انجام می شود. همچنین پروفیل تاشو ام دی اف درجه یک با قیمت مناسب و ارزان به صورت اینترنتی انجام می گردد.

 

بازار خرید قرنیز باکیفیت

لیست پروفیل قرنیز ارزان

لیست پروفیل قرنیز ارزان (پروفیل ام دی اف) به شرح زیر می باشد:

قرنیز ۱۱ سانتی متری آلفا (هر طول متر) قرنیز پارکتی ۷ سانتی متری پلی استایرن  قرنیز اسکوتی آلفا قرنیز ۷ سانتی متری آلفا قرنیز ۱۵ سانتی متری یشیل قرنیز ۹ سانتی متری آلفا دیوار کوب ۸ میل لب پله میانه ۱۶ میل گرده ۱۶ میل
۱۵۰۰۰ تومان ۷۶۰۰ ۶۸۰۰۰ ۹۳۰۰ ۱۷۹۰۰ ۱۱۳۰۰ ۹۰۰۰ ۸۵۰۰ ۸۵۰۰ ۹۰۰۰

لیست پروفیل قرنیز ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما