پروفیل نبشی ام دی اف | پخش عمده پروفیل ام دی اف

پروفیل ام دی اف یکی از مصنوعات نسبتا جدید در صنعت چوب می باشد. این تجهیزات در انواع مختلفی تولید می شوند که با ضخامت های مختلف قابل استفاده در مکان های مختلف ساختمان مانند آشپزخانه و کمد دیواری می باشند. 
ام دی اف از جمله چوب یا تخته فیبر های فشرده است که امروزه دارای کاربرد وسیعی در صنعت ساختمان سازی می باشد. این تجهیزات ام دی افی که در ساخت تجهیزات مختلف به کار می رود در ابتدا به شکل خام است که طی فرایند هایی روکش می شود. این فرایند ها در نهایت منجر به ساخت پروفیل ام دی اف خواهد شد. پس به ام دی اف روکش شده پروفیل گفته می شود. این تولیدات در داخل به صورت خام از کشور های دیگر وارد شده و روکش می شود. 

 پروفیل نبشی ام دی اف | پخش عمده پروفیل ام دی اف

پروفیل ام دی اف

پروفیل ام دی اف یکی از تجهیزات چوبی است که به آن تخته فشرده نیز اطلاق می شود. این محصولات دارای کاربرد زیادی در ساخت انواع وسایل خانه می باشند. برای مثال می توان به نمونه های زیر اشاره نمود: 

  • ساخت انواع درب 
  • پروفیل روکوب 
  • پروفیل کرکره، قرنیز حاشیه دیوار، و پانل دیواری 
  • پروفیل لبه 
  • پروفیل نبشی 
  • پروفیل زیر چراغی و تاج 

پر فروشترین انواع ام دی اف

پر فروشترین انواع ام دی اف انواع پروفیل ام دی اف برای تولید و فروش در بازار قابل مشاهده است. مزیت های خاص این نوع چوب ها موجب تبدیل شدن آنها به پر فروشترین شده است. برخی از این مزیت ها عبارت است از:

  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  • مقرون به صرفه
  • قابل برشکاری، شیار دهی و سوراخ زنی
  • قابل استفاده در مکان های مختلف ساختمان

خریدار انواع پروفیل با دوام

انواع پروفیل ام دی اف توسط گروه وسیعی از مردم خریداری می شود. برخی خریداران این اجناس را می توان در گروههای زیر بر شمرد: 

  • انبوه سازان مسکن 
  • مهندسین معمار 
  • طراحان دکور 
  • نجاری ها 
  • اشخاصی که به صورت تفننی با این مواد سروکار دارند 
  • کابینت سازان 

این اجناس در بازار با کیفیتهای مختلفی موجود می باشند و ضخامت مختلف آن را مناسب استفاده در فضاهای گوناگون نموده است. 

پخش عمده انواع پروفیل رنگی

پخش عمده انواع پروفیل رنگی انواع پروفیل ام دی اف موجود در بازار در رنگ های مختلف تولید می شوند. تنوع رنگ موجود در این اجناس امکان انتخاب آن را توسط همگان فراهم نموده است. این تجهیزات پس از تولید توسط واحد های پخش به سراسر کشور ارسال می شوند. روش های مختلفی برای پخش این چوب ها در بازار وجود دارد که عبارتند از: 

  • پخش آنلاین و اینترنتی 
  • پخش عمده و کلی 
  • پخش از طریق نمایندگی های فروش 
  • پخش انحصاری 

پخش عمده روشی منحصر به فرد است که برای تمام کالا ها و تجهیزات مختلف قابل کاربرد است. استفاده از این روش به ویژه برای انبوه سازان مسکن و پیمان کاران ساختمانی که وظیفه تامین قطعات ساختمان را بر عهده دارند بسیار مقرون به صرفه است. 

تولید انواع پروفیل بسته بندی شده

تولید انواع پروفیل بسته بندی شده انواع پروفیل ام دی اف طی فرایندهای مختلف تولید و روانه بازار های فروش می شوند. این مراحل عبارت از خرد کردن قطعات چوب و دفیبره کردن آن ها، مخلوط شدن آن ها با الیاف، پرس و فشرده شدن، سرد شدن و برش و بسته بندی می باشد. این تجهیزات به دلیل ویژگی های مثبتی که دارند در سال های اخیر در ساخت بسیاری از وسایل منزل مانند کمد دیواری، کابینت آشپزخانه، میز ناهار خوری و قفسه کتاب به کار گرفته می شوند. ضخامت مورد استفاده در هر کدام از این وسایل مختلف است و در نتیجه قیمت آن هم متفاوت است. 

واردات انواع پروفیل خارجی

واردات انواع پروفیل خارجی همان طور که ذکر شد به ام دی اف روکش شده پروفیل می گویند. این کالا به صورت خام یا روکش شده از کشور های دیگر به ایران وارد می شود. آلمان، تایلند، روسیه، اسپانیا، اتریش و فنلاند از جمله کشورهای صادر کننده این کالا محسوب می شوند. کیفیت، نوع و قیمت هر کدام از این تولیدات با یکدیگر متفاوت است. در سالهای اخیر برخی تولید کنندگان ایرانی در زمینه روکش نمودن انواع قطعات خام ام دی اف فعالیت دارند و آنها را به بازار عرضه می دارند. این امر به ساخت این تجهیزات با قیمت مناسب در داخل کشور منجر خواهد شد. 

چند نمونه از انواع پروفیل وارداتی:

  • پروفیل گالوانیزه 
  • پروفیل تاشو 
  • پروفیل روکش شده 
  • پروفیل قرنیز 
  • پروفیل پلی گلاس یا پلکسی گلاس 

در اینجا قصد داریم به اختصار به معرفی کاربرد پلی گلاس یا طلق شیشه ای بپردازیم. 

پلی گلاس در واقع همان پلیمر ترمو پلاستیک است. البته باید بدانید پلی گلاس به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله طلق، آکریلیک و پرسپکس. 

شکل هندسی پلی گلاس: شکل هندسی پلی گلاس جامد توپر در ضخامت های مختلف، لوله توخالی و توپر می باشد. این محصول برای استفاده به زیر سازی و شاسیکشی با پروفیل برای اجرا نیاز دارد. 

لیست قیمت بهترین ام ذی اف در ایران

لیست قیمت بهترین ام ذی اف در ایرانورق ام دی اف خام یکی از پر کاربرد ترین اجزای محصولات دکوراسیون داخلی مانند کابینت آشپزخانه، اپن آشپزخنه، کمد دیوای و غیره است. برای همین قیمت ام دی اف خام یا به عبارت بهتر، قیمت ورق ام دی اف یک عامل حائز اهمیت در این محصولات به شمار می رود. قیمت ورق ام دی اف به صورت حدودی بین 465000 تا 530000 تومان می باشد ( بهار 1398). لازم به ذکر است که قیمت ورق MDF ایرانی و خارجی با یکدیگر متفاوت است. 

بزرگترین کارگاه تولید پروفیل آلومینیومی

بزرگترین کارگاه تولید پروفیل آلومینیومیبزرگترین کارگاه های سازنده پروفیل آلومینیومی توانایی تولید انواع پروفیل صنعتی اختصاصی در زمینه ی  صنعت هایی همچون ( ساختمان سازی، درب و پنجره، یخچال سازی، دوچرخه سازی و …) تا طول 36 متر و قطر 20 سانتی متر پاسخگوی طیف وسیعی از نیاز های صنعت کشور می باشند. همچنین واحدهای آندایزینگ و سیستم رنگ کاری الکترواستاتیک، میز های اتوماتیک و برش و رول پیچ، واحد های قالب سازی به عنوان فرآیندهای تکمیلی باعث گردیده است که اکسترود مقاطع با بهره گیری از روش مهندسی معکوس ( تحویل نمونه پروفیل و یا نقشه و تبدیل به کالای تولیدی ) برای انواع آلیاژ های آلومینیوم در اسرع وقت میسر گردد.

پروفیل آلومینیومی گوشه کاشی (کنج سرامیک) چیست؟

پروفیلی از جنس آلومینیوم  و راه حلی مناسب جهت پوشش گوشه های قائمه ی بدون لعاب و تیز کاشی ، سرامیک و سنگ از آسیب به گوشه های دیوار های سرامیکی و سنگی در محل های پر رفت و آمد مانند راهرو های بیمارستان ها، فضای داخلی فروشگاه ها، رستوران ها و پارکینگ ها جلو گیری می کند. کنج سرامیک یا نوار گوشه کاشی، نمایی زیبا و شکیل را هماهنگ با طراحی داخلی سرامیک های دیوار و کف به وجود می آورد.

شاخصه خط تولید پروفیل گالوانیزه

شاخصه خط تولید پروفیل گالوانیزهپروفیل گالوانیزه:

در خط تولید، ورق مصرفی باید دارای ترکیبات شیمیایی خاص بوده، بالطبع از خواص مکانیکی مناسبی برخوردار باشد تا در هنگام تولیدبرای سازنده و در نهایت برای مصرف کننده ایجاد مشکل ننماید.

خدمات گالوانیسیون  به روش غوطه وری گرم به سه صورت تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی ارائه می گردد. با توجه به اینکه در این سه روش ضخامت پوشش از حداقل 45 تا 120 میکرون متغیر می باشد بهترین پیشنهاد های فروش با توجه به محل تخلیه شما صورت خواهد گرفت.

خط تولید پلیمر: 

تولید کننده های ورق های پلیمری ضمن ساخت و راه اندازی خطوط تولید متعدد و افزایش تجربیات خود، همراه در پی بهینه سازی و به روز کردن دستگاه های خود بوده اند و سعی در همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا را دارند. دستگاه های مورد استفاده تولید کنندگان مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی PLC جهت نمایش و کنترل پارامتر های عملیاتی بوده و قادرند ورق های پلیمری نظیر PP/ PE/ PS/ ABS و … را در ضخامت های مختلف  0.4 الی 6 میلی متر و تا عرض 2100 میلی متر با ظرفیت های مختلف را تولید کند. داستن واحد طراحی قوی و تجربیات اجرایی بسیار در ساخت ماشین های اکسترودر این امکان را به وجود آورده که این مجموعه ها بتوانند با قرار دادن توزیع کننده مواد ( آداپتور ) بر روی دستگاه خطوط ورق یک تا پنج لایه را به بازار عرضه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما