خرید ارزان قرنیز ۸ میلی لیتر چوب پلاست پلیمری

قرنیز ها نوار باریکی از مواد مختلفی است که قسمت پایین همه دیوارها کشیده شده است و مانند قابی دیوارها را دربرگرفته است قرنیز از گذشته پایین دیوارها به کار میرفته است امروزه نیز هنوز قرنیز ها وجود دارند ولی به جنبه زیبایی آنها بیشتر اهمیت داده میشود. قرنیزهای چوب پلاست به دلیل زیبایی و تمیزی نصب از استقبال زیادی برخوردار است. شرکت یکی از مراکز تولید کننده قرنیز ۸ میلی لیتر چوب پلاست پلیمری میباشد و قرنیزهای تولیدی علاوه بر داشتن کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخوردار میباشد.

خرید ارزان قرنیز ۸ میلی لیتر چوب پلاست پلیمری

ویژگی برتر قرنیز ۸ میلی لیتر چوب پلاست

ویژگی برتر قرنیز ۸ میلی لیتر چوب پلاست از ویژگی های قرنیز چوب پلاست سبکی و استحکام آن است که علاوه بر وزن کم از مقاومت زیادی در مقابل فشار برخوردار است و به دلیل خاصیت پلاستیکی بودن آن لب پر یا سابیده نمیشود همچنین در مقابل دما آسیب پذیر نمیباشد. با توجه به راحتی اتصال آنها نیازی به دوغاب یا مصالح خاصی نیست و به سرعت پروسه نصب آن انجام میشود و از فرایند اتصال تمیزی برخوردارند همچنین بعد اتصال نیازی به رنگ یا پولیش ندارند.

نسبت به رطوبت و آب آسیب پذیر نبوده و قابل شستشو میباشند و همچنین ضد قارچ میباشند و به راحتی میتوان آنها را تمیز نمود و همچنین تعویض آنها نیز به راحتی انجام میشود و قابل استفاده مجدد میباشند. از قیمت مناسبی برخوردار میباشند و در مقابل سایش حرارت و ضربه از مقاومت زیادی برخوردارند و این ویژگی ها موجب افزایش دوام قرنیز های چوب پلاست شده است.

قرنیزهای ۸ میل قابل استفاده در تمام محیطها با هر نوع کفپوش میباشد و حتی میتوان برای قرنیز دیوار منازلی که کف پوش آنها از سنگ یا سرامیک استفاده شده است نیز به کار برد. در نهایت با توجه به قیمت بالای سنگ و چوب استفاده و ارزان بودن قرنیزهای چوب پلاست استفاده از این نوع قرنیز در دیوارها با صرفه تر میباشد و از هزینه های اضافی اتصال جلوگیری میکند همچنین قابل تعویض بودن قرنیزهای چوب پلاست امکان تغییر دکوراسیون را با تغییر قرنیزها به راحتی ممکن میسازد.

فروشنده قرنیز ۸ میلی لیتر چوب پلاست پلیمری

فروشنده قرنیز ۸ میلی لیتر چوب پلاست پلیمری با توجه به افزایش روز افزون قیمت مصالح استفاده از مصالحی با کیفیت بالا و قیمت کم مورد نیاز همه است و قرنیز یکی از این مصالح است که بنا بر نوع کارکرد قابل حذف از ساختمان ها نمی باشد براین اساس شرکت با تولید انواع قرنیز چوب پلاست سعی در کم نمودن هزینه های ساختمانی نموده است. همچنین با به وجود آوردن امکان فروش قرنیز به صورت اینترنتی امکان دسترسی همع هموطنان را در سراسر کشور مهیا ساخته است شرکت برای تهیه مواد اولیه محصولات خود با برند های مارکا پروفیل و پارس پروفیل و آرتا تبریز همکاری دارد و در این راستا کوشیده است تا با بالا بردن کیفیت ارزان کردن محصولات مشتری های خود را راضی نگهدارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما