مراکز عرضه قرنیز 8 میل پلیمری

به بخش تزیینی پایین دیوارها ، قرنیز می‌گویند . با وجود کوچکی قرنیز، یکی از مهم ترین اجزای دکور ساختمان است ؛ از قرنیز 8 میل پلیمری برای حفاظت و زیبا سازی دیوار استفاده می‌شود . این محصول در دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ، به کار برده می شود . قرنیز ها قطعات باریک و درازی هستند که در بخش پایینی دیوار ، یعنی محل برخورد دیوار با کف ساختمان نصب می‌شوند .

مراکز عرضه قرنیز 8 میل پلیمری

اطلاعاتی درباره قرنیز پلیمری نانو

اطلاعاتی درباره قرنیز پلیمری نانو قرنیز پلیمری نانو یکی از بهترین قرنیزها است که طرح و رنگ‌های مختلف و گوناگونی دارد ؛ قرنیز ها را با توجه به کاربردشان به طور متفاوت و جداگانه ای ، در انواع جنس و ضخامت های مختلف تولید می شود . این محصول به دلیل کیفیت بالا و کاربرد زیبا ، استفاده ی گسترده ای دارد .

برخی از ویژگی های بارز قرنیز پلیمری نانو


  • با وجود ظاهر زیبا استقامت زیادی در برابر عوامل مختلف ، مانند : رطوبت ، گرما و … دارد .
  • مواد به کار رفته در قرنیز پلیمری درجه یک بوده و دوام عمری بسیار بالایی دارد .
  • استحکام و عایق بودن این محصول باعث شده که در سال‌های اخیر استفاده گسترده ای از این محصول در ساختمان سازی شود .
  • نصب و استفاده آسان
  • طرح آن ها با کابینت و دکوراسیون هماهنگ است و به زیبایی دکور کمک بسیاری می‌کند .
  • در رنگ و مدل های مختلف تولید می شود .
  • وزن سبک
  • عایق رطوبت
  • سختی بالایی دارد و در برابر خوردگی مقاوم است

در شرایط فعلی قرنیز پلیمری را با بهترین مواد درجه یک ، طراحی و تولید می‌کنند . مواد به کار برده شده در قرنیز پلیمری ، دارای استقامت و دوام بالایی است که در اندازه های استاندارد ، توسط بهترین دستگاه ها برش و آماده سازی می کنند ؛ این محصول را برای فروش پس از اتمام کار تولید و بسته بندی ، روانه بازار می کنند یا آماده ی صادر به خارج از کشور می شود .

پخش کلی قرنیز 8 میل پلیمری

پخش کلی قرنیز 8 میل پلیمری در حال حاضر بازار پخش قرنیز پلیمری به علت کارایی فراوان و کیفیت بالا بسیار داغ است و خریداران زیادی در سراسر دنیا دارد . عموما مردم و مشتری ها این محصول را به طور عمده خریداری می‌کنند و باعث شده که استفاده گسترده ای از قرنیز ها در ساختمان سازی شود .

مجموعه ی ( کیان چوب گلستان ) تمام تلاش خود را می‌کند که محصولات مورد نظر را شما را از جمله : قرنیز ۷ سانت ، قرنیز ۸ میل ، قرنیز ۹ سانت ،قرنیز ۸ میل پلیمری و … با تضمین کردن کیفیت و قیمت به صرفه به شما عرضه کند . شما می توانید با اعتماد به مجموعه ما انواع قرنیز را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه فرمایید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما