بازار خرید پارکت فوق برجسته

پارکت فوق برجسته ترین و مشهور ترین محصولات می باشد که طرفداران بسیاری در تمام نقاط کشور دارد این محصول نسبت به سایر نمونه های آن در بازار از کیفیت و مرغوبیت ای بالاتر برخوردار است، بازار خرید پارکت فوق برجسته امروز از رونق و توسعه بسیار خوبی برخوردار است زیرا در این بازار محصولات مستقیماً توسط شخص تولید کننده باعث به تمامی واسطه‌ها و دلالان بازاری با ارائه ضمانت و به صورت تضمینی و به طور الکترونیکی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بازار خرید پارکت فوق برجسته

مشخصات پارکت فوق برجسته

مشخصات پارکت فوق برجسته پارکت ‌ها کفپوش‌ هایی هستند که جنس آن‌ها از چوب طبیعی درختان می‌باشد پارکت را به کف اتاق می‌چسبانند و پس از خشک شدن چسب سطح روی آن را ساب و سپس لاک می ‌زنند تا صاف و صیقلی شود، پارکت نسبت به آب فوق العاده حساس بوده و در صورت تماس با آب سریعا دچار تورم می شود پارکت برجسته در اثر برخورد اشیاء نوک تیز با آن آسیب دیده و خش می‌افتد و پس از گذشت چند سال لازم است تا سطح آن مجددا ساب خورده و لاک زده شود.

مشخصات پارکت عبارتند از…

  1. پارکت دوام و ماندگاری بالایی دارد و نسبت به آب فوق العاده حساس بوده و در صورت تماس با آب ، سریعا دچار تورم می‎شود یا به اصطلاح باد می‌کند.
  2. پارکت به راحتی و بدون نیاز به چسب روی زمین نصب می‌شود، بلکه توسط شیارهایی که به آن‌ها کلیک گفته می‌شود و دور تا دور لمینت‌ها وجود دارد، به صورت نر و ماده در یکدیگر قفل می‌شوند در صورتی که پارکت باید یک فوم به طول 2 میلیمتر زیر پارکت پهن شود.
  3. پارکت ‌ها از چند لایه چوب متراکم و به هم فشرده HDFساخته شده‌اند و سطح خارجی آن‌ها روکشی است که کپی از طرح چوب طبیعی برداشته شده است.
  4. پارکت از جنس چوب می‌باشد و احتمال به وجود آمدن جانوران ریز، بالاست. بعد از نصب لمینت نیازی به ساب و لاک ندارد و همان لحظه که نصب به اتمام می رسد ، پس از نظافت ، می توان وسایل را روی آن چید.

پخش کننده پارکت فوق برجسته

پخش کننده پارکت فوق برجسته پارکت فوق برجسته با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته به دست مهندسان و متخصصان حرفه ای تهیه و تولید می شود و طرح ها، مدل ها و ابعاد گوناگونی دارد، پخش پارکت فوق برجسته امروزه با رونق و رشد چشمگیری مواجه بوده است زیرا پخش کنندگان این محصول تنها هدفشان رفع نیازهای مشتریان با پرداخت هزینه‌های اندک و در اسرع وقت می باشد.

پخش کننده در این زمینه به موفقیت‌های بزرگی دست یافته اند و توانسته برگ زرینی را در پرونده خود ثبت نمایند زیرا برترین و بهترین محصولات خود را مستقیماً توسط شخص تولید کننده با حذف تمامی واسطه‌ها و دلالان بازاری با ارائه ضمانت و با قیمت های شگفت انگیز و باورنکردنی در اختیار مشتریان تمام نقاط کشور قرار می‌دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما