قیمت انواع قرنیز پلی استایرن ساده

قرنیز پلی استایرن ساده یکی از بهترین و پر فروش ترین نوع قرنیز می باشد که انواع مختلفی دارد و در ابعاد مختلفی تولید می شود. جهت تهیه این قرنیز در ابعاد مختلفی می توانید به مراکز پخش قرنیز پلی استایرن مراجعه کنید.

قیمت انواع قرنیز پلی استایرن ساده

آشنایی با ابعاد مختلف قرنیز پلی استایرن

آشنایی با ابعاد مختلف قرنیز پلی استایرن

قرنیز بخش بسیار مهمی از خانه می باشد زیرا علاوه بر این که ظاهری زیبا به منزل می بخشد بلکه از ایجاد رطوبت به دیوار و کمد ها  و همچنین از ایجاد خش مبل و کمد بر دیوار نیز جلوگیری می کند.

قرنیز قطعه ای  است که معمولا در انتهای دیوار که به کف مرتبط می شود می چسبد و این کار باعث می شود که رطوبت ناشی از شستشوی کف به دیوار نفوذ نکند.
قرنیز پلی استایرن یکی از قرنیز هایی است که در ابعاد مختلف تولید می شود و با توجه به نوع کفپوش می توان آن را در سایز های گوناگون سفارش داد.
ابعاد مختلف قرنیز پلی استایرن شامل 9،8،7 و 16 می باشد که معمولا ابعاد 9 سانت آن بیشترین فروش را دارد و همچنین طول آن 3 متر می باشد.
اگر خانه کوچکی دارید به شما قرنیز 7 سانت پیشنهاد می شود ولی اگر خانه ای بزرگ دارید قرنیز 9 سانت مناسب آن می باشد.در کفپوش های لمینت باید ارتفاع قرنیز 16 سانت باشد تا به راحتی بتواند درز بین دیوار و این کف پوش را پر کند.
قرنیز پلی استایرن 9 سانت بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد، بسیار سبک است و حمل راحتی دارد، از ورود انواع حشرات جلوگیری می کند.
خاصیت ضد آب فوق العاده ای دارد و همچنین مدت طولانی از آن می توان استفاده کرد.

مرکز پخش قرنیز پلی استایرن 9 سانت ساده

مرکز پخش قرنیز پلی استایرن 9 سانت ساده

پخش قرنیز پلی استایرن 9 سانت و ابعاد دیگر آن رد سراسر کشور انجام می شود و همچنین اگر ابعاد سفارشی داشته باشید، این سفارش پذیرفته می شود.
از آنجایی که قرنیز بسیار مهم می باشد پس باید در خرید آن نیز  به جنس محصول نیز توجه داشته باشید و سعی کنید قرنیزی را بخرید که فقط جنبه ظاهری نداشته باشد بلکه از دیوار و چارچوب ها محافظت کند.
جهت خرید قرنیز از مراکز فروش پخش این محصول می توانید به شرکت ما مراجعه کنید.

این مراجعه به صورت حضوری و غیر حضوری نیز انجام می شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پر مشغله شدن افراد، ما سایتی را جهت خرید اینترنتی ایجاد کردیم تا شما بتوانید به راحتی در منزل خرید خود را انجام دهید.
در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید به کارشناسان فروش ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما