استعلام قیمت پارکت ترک فلور بابا زاده

پارکت کف پوشی است، که از جنس چوب است و از این کالا در ساختمان سازی استفاده می کنند و به ان فرش چوبی یا کف پوش چوبی نیز می گویند.

پارکت ها در ابعاد و اندازه های مختلفی مانند 7*49 و 10*100 در بازار وجود دارند. پارکت ترک فلور یکی از با کیفیت ترین پارک های موجود در بازار است، این پارکت علاوه بر عرضه در خود کشورمان به کشورهای دیگر نیز  صادر می شود.

 

 

استعلام قیمت پارکت ترک فلور بابا زاده

مشخصات فیزیکی پارکت ترک فلور باکیفیت

از پارکت برای کف ساختمان ها استفاده می کنند. امروزه اکثر سازه های مسکونی مدرن از پارکت برای پوشش دهی کف ساختمان استفاده می کنند. پارکت حساسیت خیلی بالایی به آب و رطوبت دارد. اگر اب به آن برسد متورم شده و زیبایی و کیفیت سابق خود را از دست می دهد. ضربات محکم و اشیاء نوک تیز هم به پارکت آسیب می زنند.

 

پارکت ها دو نوع هستند: پارکت معمولی که از چوب درختان ساخته می شود و پارکت لمینت که از الیاف ام دی اف و اچ دی اف ساخته می شود. پارکت معمولی، امروزه طرفداران زیادی ندارد زیرا کیفیت ان از پارکت لمینت پایین تر است. پارکت لمینت، یک نوع پارکت است که از ان به نام پارکت نسل جدید نیز نام برده می شود. برای ساخت این نوع از پارکت از چوب درختان استفاده نمی شود و از الیافی چون ام دی اف و اچ دی اف استفاده می شود.

 

این پارکت از کیفیت بالاتری نسبت به پارکت های معمولی برخوردار است. به همین دلیل بیشتر از این پارکت، برای ادارات و مکان های پر رفت و امد، راهرو ها و هتل ها استفاده می شود. برای نصب این پارکت نیازی به چسپ نیست زیرا در دور این پارکت ها شیار هایی وجود دارد که از طریق این شیار ها پارکت ها به یکدیگر متصل می شود. پارکت ها در شکل ها و طرح هایی بسیار زیبایی در بازار وجود دارد.

 

اکنون به معرفی یک پارکت با کیفیت و مقاوم می پردازیم، این پارکت، پارکت ترک فلور( بابازاده) نام دارد که در چندین شهر در کشور نمایندگی دارد این کالای ایرانی، با بهترین کیفیت در بازار عرضه می شود.

 

مشخصات فیزیکی پارکت ترک فلور باکیفیت

عمده فروشی پارکت ترک فلور بابا زاده

برای خرید عمده پارکت ها باید به عمده فروشی پارکت مراجعه کنیم، که عمده فروشی معمولا همان کارخانه ها هستند، که بدون واسطه می توانیم خرید کنیم. پارکت ترک فلور یکی از برند های معروف کشور است، که در کشور وجود دارد قیمت پارکت ترک فلور با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب است.

 

عمده فروشی پارکت ترک فلور بابا زاده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما