نمایندگی انحصاری فروش پروفیل پی وی سی کندو نامبر1

پنجره های پیشرفته با جنس پی وی سی، تغییرات بزرگی را در صنعت درب و پنجره ایجاد کرد. این پنجره علاوه بر این که صدا از آن عبور نمی کند، اجازه رخنه گرما، سرما و باران نیز به اتاق ها نخواهد داد.

یکی از ابزار کار رفته در ساخت درب و پنجره پی وی سی، پروفیل می باشد. پروفیل ها برای این کار انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

 

  • پروفیل لنگه
  • پروفیل لنگه درب
  • پروفیل پانل
  • پروفیل میانی
  • پروفیل درب بیرون بازشو
  • پروفیل میانی متحرک
  • پروفیل اتصال قاب به قاب
  • پروفیل زهوار
  • پروفیل فریم کشویی
  • پروفیل لوله و پروفیل اتصال لوله
  • پروفیل لنگه کشویی

 

قابل توجه است که باید در مرحله آماده سازی قاب درب و پنجره، نظارت کاملی صورت بگیرد تا فریم ها کاملاً قالبی باشند. برای کارایی هر چه بالاتر درب و پنجره پی وی سی، کیپ شدن آن بسیار مهم است؛ طوری که 30 درصد از کیفیت این محصولات، بستگی به همین موضوع دارد. در این راستا، شرکت های مختلفی فعالیت می کنند که پروفیل پی وی سی کندو، یکی از معروف ترین ابزار ها می باشد.

 

 

نمایندگی انحصاری فروش پروفیل پی وی سی کندو نامبر1

انواع پروفیل پی وی سی کندو

انواع پروفیل یو پی وی سی کندو را می توانید با سر زدن به نمایندگی های این شرکت، مشاهده کنید و اگر مورد پسند قرار گرفت، خریداری نمایید. برای این کار نیاز است تا به نمایندگی های شرکت کند و در شهرتان مراجعه نمایید. این شرکت، انواع و اقسام پروفیل پی وی سی کندو را تولید و در معرض فروش گذاشته است. کندو، یکی از برندهای مطرح در زمینه ساخت عرضه پروفیل پی وی سی می باشد.

 

انواع پروفیل پی وی سی کندو

بهترین پروفیل پی وی سی کندو در ایران

شرکت پروفیل پی وی سی کندو در ایران، هم واره سعی نموده تا بهترین پروفیل پی وی سی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای این که بهترین نوع این پروفیل را بشناسید، می توانید به دفتر فروش این شرکت تماس بگیرید. بی تردید آن ها شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. نکته مهمی که در این باره وجود دارد، این است که بدانید برای چه کاری می خواهید از پروفیل پی وی سی استفاده نمایید.

 

بهترین پروفیل پی وی سی کندو در ایران

انواع پروفیل کندو

پروفیل کندو در سری 60 با 4 قالب جداگانه که هر کدام ضمامت گرید بی را دارند، به بازار عرضه و به فروش می رسد. شمار قالب نیز در حال طراحی و آماده سازی برای افزودن به فهرست این محصولات می باشد. اگر قصد خرید پروفیل کندو را دارید، علاوه بر این که می توانید به نمایندگی های این شرکت مراجعه نمایید، به وب سایت های گوناگونی که این برند را به فروش می رسانند نیز سر بزنید.

 

انواع پروفیل کندو

جدیدترین پنجره های دوجداره

انواع مختلفی از پنجره های دوجداره وارد بازار شده که با انواع پروفیل پی وی سی ساخته می شود. در خرید جدیدترین پنجره های دوجداره، نیاز است به چند فاکتور مهم توجه کرد:

 

  1. پروفیل پنجره: مهمترین عامل در انتخاب یک پنجره دوجداره می باشد.
  2. گالوانیزه: برای مقاوم شدن پروفیل، از فولاد گالوانیزه کار می گیرند.
  3. شیشه دو جداره: دو شیشه با ضخامت های برابر یا متفاوت، اسپیسر و چسب تشکیل می شود.
  4. یراق آلات: مهم است که جنس قفل ها، لولا و دستگیره ها از چه کیفیتی برخوردار است.

 

جدیدترین پنجره های دوجداره

بهترین پروفیل upvc کندو

پروفیل upvc کندو از بهترین جنس ساخته می شود. بهترین پروفیل این نوع پنجره ها را می توانید از شرکت سازنده یا نمایندگی های آن در سراسر کشور به دست آورید. برای این که بیشتر در این باره اطلاعات به دست آورید، به وب سایت های مختلف فروش پروفیل یو پی وی سی هم می توانید مراجعه نمایید و در زمینه بهترین پروفیل کندو تحقیقات کنید. در این سایت ها، می توانید به راحتی مقایسه انواع پروفیل upvc را انجام دهید.

 

بهترین پروفیل upvc کندو

بهترین پروفیل یو پی وی سی ماوی

این نوع از یو پی وی سی ها، قیمت مناسبی دارند و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در تولید این پروفیل ها از ورق لمینیت با طرح چوب استفاده شده است. در این پروفیل ها رنگ، کیفیت و مغز و سطح کاملاً یکسان می باشد و در نقطه جوش گوشه پنجره، شاهد دو رنگ شدن نخواهیم بود.

 

بهترین پروفیل یو پی وی سی ماوی را می توانید از شرکت تولید کننده تهیه کنید. این ابزار در رنگ های مختلف تولید و در دسترس مشتریان قرار می گیرد. پروفیل سفید رنگ این شرکت از همه جا ارزان تر می باشد.

 

بهترین پروفیل یو پی وی سی ماوی

انواع پروفیل kandow

پروفیل kandow یکی از برندهای معروف و نام آشنا می باشد که در ساخت و توزیع پروفیل فعالیت دارد. انواع پروفیل kandow را می توانید از نمایندگی های انحصاری این شرکت در سراسر ایران به دست آورید و از آن در کار ساخت پنجره ها و درب دو جداره استفاده کنید. همچنین این شرکت ها وب سایت های مختلفی را طراحی کردند که می توان از این طریق نیز برای خرید این نوع پروفیل وارد تماس شد.

 

انواع پروفیل kandow

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما